Klout – Jūsų įtakai socialiniuose tinkluose įvertinti

Klout yra įrankis skirtas paskaičiuojantis Jūsų įtaką socialiniuose tinkluose. Įtaka vertinama nuo nulio iki šimto. Kuo didesnis skaičiukas, tuo didesnė tikimybė paskatinti asmenis veikti. O kai kiti žino apie tavo galią, kartais nori, kad pareikštum kokią nuomonę apie tam tikrą prekės ženklą.

Įtakos koeficientą nulemia žmonių skaičius, kurį pasiekiate, skaičius, kurį paveikiate, ir Jūsų tinklo įtaka.  Klout taip pat skaičiuoja kaip paveikia Jūsų paskelbta informacija kitus asmenis ir ar jie tuo dalinasi, ar komentuoja ir pan., ir kažkiek primena poko.lt, kurie atrenka populiariausius tinklaraščių įrašus pagal pasidalinimo, komentarų ir pamėgimų skaičių. Beje, Jūsų skaičiukas gali pakilti ir dėl to, jei gaunate iš Jūsų tinklo geriau vertinamų įtakingų asmenų atsakymus.

Klout taškų analizė

Klout taškų analizė

Norėdami įvertinti savo įtaką viešoje erdvėje turėsite Klout prijungti prie visų įmanomų socialinių tinklų, tokių kaip Facebook, Twitter, Google+, WordPress ir k.t. paskyrų. Įtakos koeficientas kinta kasdien, jis nėra statinis, todėl kuo didesnis pasiekiamų asmenų ratas ir atsakas , tuo didesnis Jūsų koeficientas.

Klout stilius

Klout stilius

Klout įvertinti asmenys yra skirstomi į papildomas grupes kurių yra net šešiolika. Pagal aukščiau pateiktą paveiksliuką kol kas man matomų asmenų galima rasti tik keturiose skirtingose grupėse.:

  • Klausytojai (observer) – tie, kurie daugiau stebi informaciją, bet ja nesidalina.
  • Specialistai – asmenys, kurie specializuojasi tam tikroje srityje su įsitraukiančia aktyvia bendruomene.
  • Transliuotojai (broadcaster) – asmenys, kurių paskleistos mintys skrieja neapsakomu greičiu, nes jie yra vertinami didelės auditorijos ir jų mintimis dalinamasi plačiai.
  • Tinklininkai (?? networker) – dalinantys naudinga informacija su klausytojais, įsitraukiantys ir turintys įtakingų asmenų savo rate.

Klout yra ne tik skaičiuoklė, bet ir suteikianti tam tikras gėrybes joje įvertintiems asmenims. Šiuo metu užsiregistravę ir turintys tam tikrą koeficientą gali užsisakyti nemokamai vizitines iš moo.com, tik reikės susimokėti už siuntimą apie ~16lt. Kitose šalyse pasiūlymų yra žinoma daugiau. Ši sistema skirta prekės ženklams lengviau rasti tam tikroje teritorijoje esančius nuomonės formuotojus, kad jiems galėtų pateikti kokius nors pasiūlymus (perks).

Daugiau informacijos apie Klout – http://klout.com/corp/faq

O Klout planuojamas naudoti ir Tawkify pažinčių svetainės tam, kad surastų antrą pusę pagal įtakos koeficientą. Kuomet atitinka koeficientas ir kiti keli požymiai, naudotojai gali pabendrauti telefonu. Kaip nebūtų keista net 90 % norėjo pasikalbėti dar kartą. Ką dar jie sugalvos..?

About pow

Google+ URL - http://www.google.com/+powww
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje facebook, foursquare, internetas, Ką veikti?, nemokamai, socialiniai tinklai, twitter ir priskirtas tokioms žymoms: , , , , . Išsaugokite jo nuorodą.

6 komentarai straipsnyje Klout – Jūsų įtakai socialiniuose tinkluose įvertinti

  1. Seniau buvau užsiregistravęs ir tavo straipsnis man vėl priminė šį projektą. Mano 53…
    Taip pat yra Lietuviškas Klout topas http://inkubu.lt/

  2. Pirmiau paklausiau, po to įsigilinau į iliustracijas, o galimybės redaguoti savo komentaro nėra🙂 šiek tiek apsikvailinau…🙂

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s