Socialinės skyrybos

ExactTarget ir CoTweet atliko šiokį tokį socialinių tinklų vartotojų tyrimą, kuriame išsiaiškino kodėl vartotojai atsisako kompanijų naujienlaiškių, nebemėgsta (nebe’Like’ina) Facebook’o puslapių ar nebeseka Twitter’io paskyrų.

Pagal atliktą tyrimą net 43% fanų atsisako draugystės su prekės ženklo puslapiu Facebook’e ir paspaudžia Nepatinka (Unlike) mygtuką. 38% eina lengvesniu keliu ir slepia naujienų srautą paspausdami X prie tos kompanijos pranešimo, kurį mato savo sienoje, taip atsisakydami skaityti jos įrašus. Šiek tiek mažiau, t.y. 19% tiesiog ignoruoja įrašus, nors ir mato juos savo Facebook naujienų sienoje. Visas šis tyrimas paaiškina, kodėl puslapiai turi daug fanų, bet nesulaukia jokios reakcijos – greičiausiai daugiau nei pusė jų tiesiog vienu ar kitu būdu ignoruoja paskelbtus įrašus.

Nusivylėte savo sekėjais ir pradėjote bandyti juos sudominti dažnai skelbdami „įdomias“ nuorodas ar pranešimus? Luktelėkite minutę. „The social break-up“ tyrimas parodo, kad paskėjas paspaudžia Nepatinka/Unlike mygtuką, kai kompanija skelbia naujienas/rašo pranešimus per dažnai (44%) ar visi tie pranešimai yra reklaminio pobūdžio (43%). Kiti renkasi šį draugystės nutraukimo būdą, jei jie pasidaro nebeįdomūs ar kartojasi (38%) ir beveik ketvirtadalis taip daro, nes prisijungė dėl vienkartinės naudos (26%) ar tikėjosi gauti išskirtinių pasiūlymų, bet teikiamų nepakako (24%).

Twitter’io naudotojai labiausiai atsisako sekti tuos, kurie kartojasi ar pasidaro nuobodūs (52%). Įrašų dažnumas (39%) ar reklaminių žinučių rašymas (41%) daro panašią įtaką kaip Facebook’o gyventojams. Jie taip pat tikisi akcijų ir specialių pasiūlymų (27%), o jų negaudami nutraukia draugystę. Beje, beveik pusė vartotojų susikūrę Twitter’io paskyrą ja daugiau niekad ir nepasinaudoja, taip išsiskirdami ne tik su jūsų prekės ženklu, bet ir Twitter’iu. 52% teigia, kad Twitter’is yra beprasmis ir nesupranta jo vertės, 38% jis yra nuobodus ir 23% laiko jį chaotišku.

The social break-up“ tyrimo atlikėjai siūlo nepersistengti skelbiant naujienas. Jos turėtų tikros ir nenuobodžios, nesikartojančios ir suskaičiuotos. Taip pat prekės ženklo atstovai turi suteikti vartotojams galimybę į greitus atsakymus, iškeltų problemų sprendimą.

Šaltinis: The social break-up.

About pow

Google+ URL - http://www.google.com/+powww
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje internetas, socialiniai tinklai, tikra istorija ir priskirtas tokioms žymoms: , , , , , , , . Išsaugokite jo nuorodą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s