Pinterest – tik neapsvaikite nuo vizualizacijų ir nuotraukų

Dievinate nuotraukas ir informacijos vizualizavimą, bet nekenčiate ilgų tekstų ir vaizdo įrašų? Norite įkelti savo prekių nuotraukas su kainomis viešai? Pinterest Jums bus pats tas.

Atėjai į Pinterest? Nepasimesk ir užsistatyk žadintuvą!

Atėjai į Pinterest? Nepasimesk ir užsistatyk žadintuvą!

Tik prisijungę iškart galėsite pradėti braidžioti po nesibaigiančią paveiksliukų jūrą. Prie kiekvieno jų galėsite palikti komentarą, pažymėti ir perkelti į savo asmeninę pomėgių lentą ar tiesiog paspausti ant širdelės ir parodyti, kad Jums patiko tai ką matėte. O jeigu nieko neradote, tai žinoma ir patys galėsite įkelti ką tik norite. Tereikės nurodyti interneto adresą ir iš jo bus ištraukta keletas paskutinių nuotraukų. Pasirinkę norimą galėsite parašyti komentarą ir patalpinti savo atitinkamoje lentoje.

Pinterest'e įkelk žymę į kokį nors internete esantį paveikslėlį

Pinterest’e įkelk žymę į kokį nors internete esantį paveikslėlį

Jeigu nenorite nieko ieškoti internete, o tiesiog į kelti iš kompiuterio, tuomet reikės paspausti ant “Upload a Pin”.

Pinterest pasirink pomėgius

Pinterest pasirink pomėgius

O registracija prasideda čia. Lyg ir reikės sulaukti kvietimo, o jį gavę galėsite prisijungti ir žymėti, žymėti, gal net sukurti savo CV ir pasiprašyti, kad kas nors Jus priimtų į darbą. Kad būtų lengviau ir aiškiau nuo ko pradėti, tik užsiregistravę gausite galimybę pažymėti pomėgius, susikurti standartines lentas ir pagal tai Jums bus pasiūlyta sekti populiariausius asmenis. Ir nuo pat pirmos naudojimosi minutės nebus nuobodu ir net nereikės turėti draugų, kad Pinterest‘e būtų ką veikti.

Pinterest pagal pasirinktus pomėgius priverčia sekti atitinkamus asmenis

Pinterest pagal pasirinktus pomėgius priverčia sekti atitinkamus asmenis

Mano Pinterest lenta dabar atrodo taip:

Kol kas toks mano Pinterest rinkinukas

Kol kas toks mano Pinterest rinkinukas

Daugiau gražių paveiksliukų – infografikų labiau orientuotų į verslą, bet tinka ir paprastam naudotojui:

About pow

Rašau apie pirkimą internetu, socialinius tinklus, keliones, saldumynus, Ubuntu ir dar kažką tinklaraščiuose Perkam. Taupom. Neperkam. ir Socialiniai tinklai.
This entry was posted in internetas, Ką veikti?, pinterest, socialiniai tinklai and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

12 komentarų

  1. benamis sako:

    Reikia pasveikinti, jog straipsniukas tiesiai ant bangos. Aš pats labai sėkmingai naudoju pinterest. Viskas beveik taip pat gražu, kaip čia aprašyta. Tačiau dėl vieno aspekto nesutikčiau, jog pinterest yra ta vieta, kur prie daikto dedi ir kainą. Aš to labai nemėgstu, nes man visų pirma pinterest yra ta vieta, kur aš kolekciojuoju savo nuotraukas iš įvairiausių interneto vietų (ir video).
    Manau, jog daug rimtesnis reikalas daiktų su nuotraukomis ir kaina yra http://www.thefancy.com/ . Jie turi ir labai patogią android programėlę. The fancy turėtų būti visų hipsterių džiaugsmas :)
    O dėl pinterest, tai man nepatinka, kad kol kas neturi jokio įskiepio chrome ar kitai naršyklei (ar turi?) tik bookmarkletą.
    Ir keisčiausia, kad pinterest neturi kažko tokio revoliucinio, bet tikrai veža :) Gero pininimo :)

    • pow sako:

      na prie Pinterest šiandien lyg pirmą kartą tik prisijungiau, tai apie įskiepius net nežinau ir šiaip nepratus jais naudotis :)) O jis veža tai žiauriai vien todėl, kad jei jau pradedi ieškoti kažko, tai gali rasti ir ne tik to, ko nereikia, bet ir kas naudinga… kaip ir ta krūva infografikų.
      Dėl tų daiktų kainų, tai manau labai tinkamas kokius savo rankų darbo daiktus gali pardavinėti, nereikia jokios e-parduotuvės. Visgi dauguma naudoja kaip ir tu tik žymėti tai kas labai patinka. :)

  2. Man Pintrest trūksta teksto kabinimo galimybės. Jei tai turėtų, būtų nerealus įrankis kurti blogo įrašus. Pamatei ką nors ir dedi į atitinkamą papkę. Kilo mintis – surašai ten pat. O paskui liktų tik sulipdyti į vientisą tekstą.
    O kol kas tai tik gražių paveikslėlių jūra, kuri bent mano veikloje, sunkiai išnaudojama kam nors naudingam :) Bet niekad nežinai :) Už FB ir Twitter atrodo labiau tinkama prekybai. Bet taip pat puikiai prekiauti gali ir per tumblr: ten per reikiamus tagus ir gali pasiekti dedelę auditoriją (bet čia jau OT :)).

    • pow sako:

      bet gi galima kelti tekstą į Description lauką, kuriam skirta 500 simbolių. Po to komentaruose prirašyti dar ir komentarų, o vėliau viską suklijuoti.

      • Na man norisi OneNote funkcionalumo. Ieškoti to paties paveikslėlio sudėtinga. Be to teksto nuotrupos atsiranda anksčiau už iliustracijas.
        Išprievartaut bet kokią sistemą galima, bet jei ji neskirta tam kam sumanei naudoti, tai ir nebus patogu tą daryti.
        Loveit.lt skelbėsi, kad bus labai super duper ir net geresni už Pintrest. Tai gal jiems šaus mintis talpinti tik tekstą.

    • pow sako:

      hm, sakai taip gerai Tumblr naudoti? Kažkaip negirdėjau apie tai nieko. Viskas, kad apie socialinius tinklus visuomet į temą :)

      • mano blogas sukasi ant tumblr. Rimti tekstai lietuvių kalba ten nelabai įdomūs.
        Bet jei rašai angliškai arba kuri vaizdus, tai nuveikti galima daug. Paleidau kaip atskirą blogą savo nuotraukas iš telefono ir be jokio papildomo įdirbio susilaukiu šiek tiek reakcijos. Manau įdėjus daugiau darbo ir patyrinėjus, kas ant bangos, galima sulaukti nemažai dėmesio.

  3. seskine46 sako:

    O aš siūlau padaryti pinterestą G+oj. Įsijungiat G+ ir susidiegiat šitą extenšiną (FF ir Chromui yra): http://userscripts.org/scripts/show/130955

    • pow sako:

      man tai kažkaip abu atrodo perkrauti informacijos, bet jei nori tik greitai permesti akimis, tuomet ir galima.

      • seskine46 sako:

        Man pavyksta viską suderinti. Akys užkliūna už man žinomų žmonių postų. Nežinomi turi daugiau šansų užkabinti paveiksliuku. Bet šiaip spėju perskaityti pirmą eilutę ir nuspręsti ar man tai įdomu. Bet kuriuo atveju džiaugiuosi tuo extenšinu, nes jis man žiauriai patogus. Gaila bus, kai atsinaujins g+’as ir tas extenšinas nebeveiks ir reiks laukt patobulinimo ;)

  4. Goda Balta sako:

    aš tai visiška Pinterest addicted esu :)

Parašykite komentarą

